De KPN KlantenserviceKPN is een leverancier van telecommunicatie en ICT-diensten en biedt internet, mobiele en vaste telefonie en televisie aan consumenten. Voor zakelijke klanten verzorgt het bedrijf telecommunicatie- en ICT-oplossingen. Ook biedt het netwerkdiensten aan andere operators aan. De KPN klantenservice biedt hulp aan klanten die vragen hebben over een van de geleverde diensten of die hulp nodig hebben met een probleem. Er kan bijvoorbeeld met de KPN klantenservice contact worden opgenomen met vragen over een geleverd product of wanneer er een probleem is met een dienst, zoals een storing. Met de KPN klantenservice contact opnemenHet is op verschillende manieren mogelijk om met de KPN klantenservice contact op te nemen. Allereerst is de klantenservice telefonisch bereikbaar via een telefoonnummer, dat wordt vermeld op de website. Ook de tijden waarop dit nummer bereikbaar is, worden op de site vermeld. Daarnaast kun je de KPN klantenservice een vraag stellen door een e-mail te sturen of door langs te gaan in een van de winkels. Daarnaast zijn er een Facebook- en Twitteraccount, waar je vragen aan kunt stellen. Ook is er een forum waar je met andere gebruikers kunt praten en hulp kunt vragen aan medewerkers van de KPN klantenservice. De website van KPNAlle contactmogelijkheden zijn te vinden op de website van KPN, www.kpn.com, in de afdeling klantenservice. Hier vind je ook een manier om gemakkelijk zelf het antwoord op je vraag te vinden, zodat je niet direct met de KPN klantenservice contact hoeft op te nemen. Je kunt een onderwerp selecteren waar je vraag over gaat en op deze manier snel een antwoord vinden in de informatie die op de site wordt gegeven. Als je er niet uitkomt, kun je natuurlijk altijd contact opnemen met de KPN klantenservice. Er staat altijd een medewerker klaar om je te helpen. |
Voor meer info : http://deklantenservice.nl/bedrijven/kpn-klantenservice/ |